lørdag 20. oktober 2012

Oktoberdag

Eg har ikkje hatt tid til å blogga i det siste,  då eg  har hatt ikkje mindre enn 2 4H prosjekt å gjere klart, å det tar tid med ungar som er lite engasjerte. Skulle ønske der fanst 4H der eg budde når eg var lite, for det er utrulig kjekt å vere med på. 
Her er 2 av maaaannnnggge bilder eg tok på fredag. Legg nok ut fleire seinare :)
 Denne hytta er vel ei av dei hyttene i heile Norge som har blitt oftast fotografert. 
Den ligg vakkert til der grensa går mellom Møre og Romsdal og Sogn og Fjordane, på Maurstadeidet!

Dette bildet er frå Nave på Maurstadeidet! Det var tett før eg braut foten, kasta kameraet og falt i vatnet sjøl då eg skulle gå ned  for å ta det her bildet. Hahaha!
Med andre ord, eg tryna skikkelig då eg skulle gå ned bakken til vatnet! ;)

Ha en super lørdagskveld!! 

1 kommentar:

  1. Nyyyydelige bilder du har tatt og har tatt.

    Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min:):)

    Gleder meg til å følge din blogg for her er det mye flott å se:):)

    Merethe

    SvarSlett