fredag 10. august 2012

Endå ein regntung dag!!

I dag har eg vore ute i skog og mark! :) 
Himmelen var grå og trist, men eg hadde bestemt meg for at eg skullle gå en tur på fjellet. Kameraet var med, å idag var eg veldig glad for det! 
Guri kor mange fine dråpar som hang å berre venta på meg. Eg har rulla meg rundt i lyng og gras, så eg var ganske våt når eg kom heim! Våt og nøgd med dagens bilder!!

 Eg berre elskar dråpar!!

Gaukesyre som vaks mellom steinane i ein velta steingard! 


 Eit lite strå med små perler av vatten - vakkert!!


Blåbær på eit strå <3


Håpe du likte bilda eg har valgt ut, å eg blir glad om du legg igjen en liten kommentar! :))




2 kommentarer:

  1. Fina bilder. Giillar speciellt bild nummer två. Jättevacker!
    Tack för kommentaren hos mig!
    /Lotta

    SvarSlett
  2. Takk Lotta! Bilde nr.2 var nok min favoritt også! :)

    SvarSlett