søndag 24. juni 2012

Solnedgang i Ervika












Eg trur det er første gongen eg ser sola gå ned i havet i Ervika. Det var et vakkert syn som eg vil anbefale alle å få med seg. Såg det var turistar som hadde campa på marka ved stranda, så det er vel muligheter for alle å ta turen dit. Om det er sommar, ta med badekle! Stranda har eg ikkje tatt bilde av, men eg kan garantere at den er fin! Surfara bruker stranda ofte, men då helst når veret er litt meir ekstremt enn når vi "vanlige" folk liker å vere der :) Skal prøve å ta bilde av den snart, å få lagt det ut! :) Eg skal forresten på fotokurs i Ervika til helga, så då kan det hende det blir bilder :) Håper sola skin, å at eg kan vise stranda frå si beste side :)
Har du lyst å vere med på forokurs med Lasse Fløde, så sei i frå!!
Nemde eg at bilda var tatt Jonsokafta i 11 tida? Jau dei er det! :) Ungefri og kunne gjere som eg ville, å då bestemte eg at eg og mannen skulle på tur til Ervika. Fin tur i det fine veret som var. Har og knipsa fleire bilder at kirkegården der ute, men eg har ikkje klart å bestemme kva bilde eg skulle legge ut.... Det er vanskelig å velge...eg prøvar å bli bedre på å velge...
Håper de liker bilda, å at de stikk innom igjen!! :)



2 kommentarer:

  1. Så fantastiske bilder du tar....fra det område i landet jeg liker best..Ervik, Selja, Stad, og her Åheim Å dere vil jeg altid huske 6 juli på Åheim sein kveld og ingen Oslobuss. Å takke dere fikk jeg ikke gjordt ordentlig...Men hva du het sa de på herberget...Takk takk

    SvarSlett
  2. Det skal berre mangle om en ikkje skal hjelpe :) Håper du kom deg trygt heim!
    I dag har vi hatt ein fantastisk dag her på vestlandet. Temperaren steig til over 30 grader, og det er ikkje ofte en kan skryte av her omkring. Derfor reiste vi å bada i Hoddevika for å kjøle oss ned.
    Dit må du og reise! :)
    Ha ein fin sommar! :)

    SvarSlett