mandag 4. juni 2012

Litt om meg!

Hallo alle som kjem innom sida mi! 

Eg er "førstegangsbloggar", så eg er litt spent på kor dette blir! Eg burde nok ha hatt nokon til å hjelpe meg i gang, men eg prøvar først utan hjelp! :) 

Eg heiter Nina, å eg er passelig gammal. Eg har 4 "små" frå 12-15 år. Eg har mann, så husdyr vart uaktuelt!?! ;) 

Vi bur i ei lita bygt på Møre, men er opprinnelig frå Stadt. Det er vel ikkje å stikke under enn stol at eg til tider lengtar heim til bygda mi <3 

Dette bildet er tatt på Hoddevikfjelle! Eg likar ikkje skyer, men når dei poserer då er det greit ;)



Hoddeviksanden! Fins ikkje finare <3

Hmm?? Kan det vere nysnøen i fjella som gjer at eg snakkar om strandlivet? Sommaren er vertfall ikkje komen, å eg kan berre seie at eg gleda meg uhorvelig masse til å få den på besøk :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar